Algemene Ledenvergadering
In verband met het coronavirus zal de Algemene Ledenvergadering op maandag 18 mei digitaal plaatsvinden via Zoom. Vanaf aanstaande donderdag 7 mei kunnen de stukken digitaal opgevraagd worden door op de mail van donderdag 7 mei te reageren.
In deze mail vind je bovendien de inloggegevens voor de Zoom-meeting.
Daarnaast zouden we graag inzicht willen hebben in het aantal aanwezigen. Daarom willen we je ook vragen om in een reactie op de mail aan te geven of je aanwezig bent op welk moment.
De Algemene Ledenvergadering bestaat namelijk uit twee delen. Om 10.00 uur start de behandeling van de gestelde vragen en om 19.00 uur zal de daadwerkelijk bestuurswissel plaatsvinden. Tussen deze twee momenten zit uiteraard een lange pauze en lopen dus niet in elkaar over.
Al deze informatie wordt verder uitgelegd in de mail die je donderdag 7 mei hebt ontvangen.
Wanneer je tijdens het lezen van de stukken vragen hebt, kun je deze via dit formulier stellen.
Vragen stellen kan tot en met vrijdag 15 mei 10.00 uur.
Antwoorden op de vragen zullen voorafgaand aan de Algemene Ledenvergadering gemaild worden aan alle aanwezigen.
Houd je mailbox en onze website in de gaten, dan hopen we je maandag 18 mei te zien!